فیلر (ژل) 1 سی سی فرانسوی پرفکتا مدل فاین لاینز Filler Perfectha Fine Lines 1CC

برای استعلام قیمت تماس بگیریدتماس با ما

ژل فاین لاین فرانسوی، یک فیلر بر پایه هیالورونیک اسید است که به منظور رفع خطوط سطحی، روشن سازی یکنواخت پوست زیر چشم و … استفاده می‎ شود. این محصول به دلیل داشتن پیوستگی مولکولی بالای 90 درصد، باعث راحتی و رفع اضطراب تزریق به سطوح عمقی و تحتانی بافت‌های خاص صورت می‎‌شود.

توضیحات

فیلر (ژل) 1 سی سی فرانسوی پرفکتا مدل فاین لاینز Filler Perfectha Fine Lines 1CCReviewed by Aghilsari on Oct 25Rating:

مشخصات ژل پرفکتا فاین لاین 1cc

در سالیان اخیر، استفاده از ژل‌های پوستی، به سرعت افزایش پیدا کرده است، زیرا با تزریق آن‌ها، می‌توان نتایج بسیار خوبی را به دست آورد که در گذشته تنها با عمل جراحی امکان پذیر بود. البته استفاده از یک ژل مناسب و معتبر، اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند تاثیر بزرگی بر روی نتایج نهایی داشته باشد. اگر می‌خواهید پوست خود را جوان‌تر کنید و رنگ آن را بهبود ببخشید، بدون شک بهترین انتخاب برای شما فیلر پرفکتا فاین لاین 1cc است. این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده است و توانسته بسیاری از تاییدیه‌های معتبر دنیا را به دست بیاورد. در ادامه سایر ویژگی‌ها و کاربردهای این محصول را بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌ها

ژل پرفکتا مدل فاین لاین، یک محصول فرانسوی است و به عنوان یکی از بهترین فیلرهای یا پرکننده‌های حال حاضر دنیا شناخته می‌‎شود. این ژل دارای اسید هیالورونیک است که یک ماده زمینه‌ای خود پوست است. تزریق این نوع از فیلرها که حاوی اسید هیالورونیک هستند، کاملا بی خطر، سریع و مقرون به صرفه هستند. بیماران با تزریق این نوع ژل‌‎ها، دیگر نباید نگران درد و یا عوارض جانبی باشند. اسید هیالورونیک، به طور عادی در بدن تمامی انسان‌ها وجود دارد اما با افزایش سن، میزان آن در بدن کاهش پیدا می‌کند. همین امر نیز سبب بروز چین و چروک‌های اذیت کننده و تغییر رنگ پوست زیر چشم می‎ شود. ژل پرفکتا فاین لاین، در این زمان می‌تواند به کمک شما بیاید و میزان این ماده را افزایش دهد تا دیگر با چنین مشکلاتی در این ناحیه مواجه نشوید. همچنین لازم به ذکر است که فاین لاین کمترین میزان حجم دهندگی و بیشترین سیالیت را در میان خانواده پرفکتا دارد. به طور کلی، از ژل فاین لاین، برای روشن کردن پوست، جوانسازی، پر کننده زیر چشمی و موارد دیگر استفاده می‎شود. اصلی‌ترین محل تزریق این ژل، بر روی صورت و گردن است و از لحاظ عمق تزریق، فاین لاین را می‌توانید در لایه فوقانی و سطحی پوست تزریق کنید.  

نکات مهم برای خرید ژل پرفکتا فاین لاین

ژل فاین لاین پرفکتا، یک فیلر هیالورونیک اسیدی با دوز بسیار پایین است که برای از بین بردن خطوط سطحی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر بسته از این محصول، دارای یک سرنگ آماده به میزان نیم میلی لیتر از هیالورونیک اسید طبیعی، با غلظت 20 میلی گرم در میلی لیتر می‎باشد. بنا بر ادعای شرکت سازنده، برای این که ماندگاری این محصول افزایش پیدا کند، از بهترین مواد اولیه و جدید تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است و به طور کلی، با توجه به محل تزریق، می‌تواند بین 6 تا 10 ماه ماندگاری داشته باشد. البته ماندگاری آن به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سن، شرایط بدنی هر فرد، نوع پوست، نوع تغذیه و … اشاره کرد. برای این که بتوانید نتایج نهایی تزریق این محصول را افزایش دهید، بهتر است موارد زیر را حتما رعایت کنید.
  • پس از تزریق، بهتر است به مدت 24 ساعت از مصرف هرگونه نوشیدنه‌های کافئین دار، داغ و یا غذاهای پر ادویه خودداری کنید، زیرا این خوراکی‌ها می‌توانند باعث افزایش کبودی و یا ورم شوند.
  • برای کاهش کبودی، قرمزی و یا ورم کردن ناحیه تزریقی، می‌توانید به مدت 10 دقیقه قبل و بعد از تزریق، از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • پس از تزریق، به مدت 24 ساعت نباید اقدام به انجام فعالیت‌های سنگین مانند ورزش کردن کنید.
  • برای 24 ساعت از قرار گرفتن در برابر نور شدید خورشید خودداری کنید.
دقت داشته باشید که استفاده از این محصول برای افرادی که دارای بیماری‌های خاص مانند دیابت، سرطان، حساسیت‌های خاص پوستی و … هستند، ممنوع می‌باشد. همچنین بانوانی که در دوران بارداری و یا شیردهی هستند، به هیچ عنوان نباید از این ژل استفاده کنند.  

عوارض احتمالی

مجموعه فرانسوی پرفکتا در راستای جلب رضایت مشتریان خود، ژل فاین لاین را به نحوی تولید کرده است که کمترین میزان عوارض جانبی را داشته باشد. در واقع عوارض این محصول تنها محدود به قرمزی، کبودی و یا کمی ورم است که کاملا طبیعی می‌باشد و به سرعت (حداکثر تا 72 ساعت) برطرف می‌‎شود.   خرید فیلر (ژل) 1 سی سی فرانسوی پرفکتا مدل فاین لاینز Filler Perfectha Fine Lines 1CC از فروشگاه محصولات زیبایی و مراقبتی پوست و مو دِرمال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.