فیلر (ژل) 1 سی سی آلمانی درمال استایل مدل رگولار Filler DermalStyle Regular 1cc

برای استعلام قیمت تماس بگیریدتماس با ما

فیلر درمال استایل رگولار یک ژل بر پایه هیالورونیک اسید است که با استفاده از مواد اولیه با منشا غیر حیوانی تولید شده است. این محصول دارای ویژگی‌های متعددی است و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای درمان مشکلات مختلف پوستی مانند چین و چروک‌ها، خطوط و به طور کلی جوانسازی پوست باشد.

توضیحات

فیلر (ژل) 1 سی سی آلمانی درمال استایل مدل رگولار Filler DermalStyle Regular 1ccReviewed by Aghilsari on Oct 25Rating:

مشخصات فیلر درمال استایل رگولار

تزریق فیلر، یکی از بهترین روش‌های درمانی در ناحیه زیر چشم است و می‌تواند انواع مشکلات مانند چین و چروک‌ها، تیرگی، گودی و سیاهی را برطرف کند. البته امروزه فیلرهای بسیار زیادی در این زمینه استفاده می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. فیلر درمال استایل رگولار نیز با داشتن ترکیباتی بی نظیر و نتایجی کاملا طبیعی، به یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه تبدیل شده و می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای متقاضیان باشد. با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های این محصول آشنا شوید.  

ویژگی‌های فیلر درمال استایل رگولار

درمال استایل، یک مجموعه آلمانی است که زیر نظر برند کروما فعالیت می‌کند و انواع فیلرهای هیالورونیک اسید را با بالاترین کیفیت ممکن تولید می‌کند. محصولات این مجموعه در انواع مختلفی تولید می‌شوند و فیلر مدل رگولار نیز به صورت اختصاصی برای درمان مشکلات ناحیه دور چشم طراحی شده است. این فیلر بر پایه هیالورونیک اسید با منشا غیر حیوانی و با غلظت 23 میلی گرم در میلی لیتر است که در روند تولید آن، از متدها و فرمولاسیون‌های جهانی استفاده شده است. در واقع این متدها باعث شده‌اند تا این محصول ماندگاری بسیار بیشتری نیز داشته باشد و نتایج حاصل از تزریق آن، چیزی در حدود 6 الی 9 ماه ماندگاری داشته باشد. ایمنی و کیفیت بالای این محصولات، باعث شده است تا این فیلر بتواند تاییدیه‌های لازم مانند CE اروپا، لیبل وزارت بهداشت ایران را به دست بیاورد که این موارد نیز تضمین کننده کیفیت بالای این محصول می‌باشد. این محصول را می‌توانید در نواحی زیر تزریق کنید.
  • زیر چشم
  • خطوط اخم
  • خطوط پنجه کلاغی و …

کاربردها و مزایای تزریق فیلر درمال استایل رگولار

فیلر درمال استایل مدل رگولار، یک محصول بر پایه هیالورونیک اسید است و دارای خاصیت حجم دهی کمتری نسبت به سایر فیلرهای درمال استایل می‌باشد. به همین دلیل، از آن می‌توانید برای درمان مشکلات مختلف پوستی در ناحیه زیر چشم استفاده کنید. فیلر درمال استایل رگولار می‌تواند خاصیت الاستیسیته پوست را افزایش دهد و شلی پوست را هم از بین ببرد. همچنین با تزریق این محصول، می‌توان سنتزهای کلاژن ساز را هم تحریک کرد و اقدام به جوانسازی پوست کرد. به طور کلی از اصلی‌ترین کاربردهای این محصول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • رفع چین و چروک
  • رفع خطوط دور چشم
  • درمان گودی، سیاهی و تیرگی زیر چشم
 

نکات و روش تزریق فیلر درمال استایل رگولار

فیلر درمال استایل رگولار، در بسته بندی به شکل یک سرنگ آماده تزریق عرضه می‌شود که کاملا استریل شده و برای تزریق نیز می‌توانید از همان استفاده کنید. همچنین مجموعه درمال استایل برای تزریق راحت‌تر و اصولی این فیلر، دو عدد سرسوزن گیج 27 نیز در این محصول قرار داده است که کاملا استریل شده‌اند و گزینه‌ای مناسب برای تزریق می‌باشند. این محصول را باید در ناحیه میانی درم تزریق کنید تا بتوانید نتایج مناسب و ایمنی را به دست بیاورید. دقت داشته باشید که این محصول را به هیچ عنوان نباید در رگ‌های خونی تزریق کنید. همچنین این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که تزریق این محصول نیاز به سپری کردن هیچ گونه دوره نقاهت خاصی نیست و متقاضی پس از تزریق می‌تواند اقدام به انجام فعالیت‌های روزمره خود کند. البته رعایت برخی نکات می‌تواند در به دست آوردن نتایجی بهتر تاثیر مثبت داشته باشد. در ادامه این موارد را بررسی می‌کنیم.
  • متقاضی تا یک هفته قبل از تزریق، نباید داروهای رقیق کننده خون و یا مشروبات الکلی مصرف کرده باشد
  • در زمان تزریق، صورت متقاضی باید عاری از هرگونه آلودگی و یا آرایشی باشد
  • برای کاهش میزان کبودی و قرمزی، می‌توانید قبل و بعد از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید
  • متقاضی پس از تزریق نباید در محیط خیلی گرم و یا خیلی سرد قرار بگیرد
  • به مدت 48 ساعت انجام هرگونه فعالیت‌های سنگین مانند ورزش کردن ممنوع است
  • پس از تزریق بیمار نباید زیر نور مستقیم خورشید قرار بگیرد
  • ماساژ دادن ناحیه هدف ممنوع است
خرید فیلر (ژل) 1 سی سی آلمانی درمال استایل مدل رگولار Filler DermalStyle Regular 1cc  از فروشگاه محصولات زیبایی و مراقبتی پوست و مو دِرمال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.