فیلر (ژل) 10 سی سی کره ای رپلنژن مدل 40 پلاس Filler Replengen 40 Plus 10CC

برای استعلام قیمت تماس بگیریدتماس با ما

در ترکیب پایه این ژل ها از اسید هیالورونیک استفاده شده است. این ماده که به طور طبیعی در پوست انسان وجود دارد، جذب کننده آب است و پس از تزریق به هیدارته شدن پوست کمک می کند. هیالورونیک اسید قادر است که بیش از ۱۰۰۰ برابر وزن خود، آب را حفظ نماید. با افزایش سن میزان تولید این ماده در بدن افراد به شدت کم می شود، پوست حالت چروکیده پیدا می کند، در نتیجه خطوط و چین و چروک ها بر روی آن نمایان می شود که فیلر رپلنژن 40 پلاس این مشکل را بر طرف می کند.

توضیحات

فیلر (ژل) 10 سی سی کره ای رپلنژن مدل 40 پلاس Filler Replengen 40 Plus 10CCReviewed by Aghilsari on Oct 25Rating:

مشخصات فیلر رپلنژن 40 پلاس

مراقبت از پوست یکی از مهم‌ترین مسائلی است که بیشتر افراد به آن اهمیت می‌‌دهند، زیرا پوست خوب و جوان، در زیبایی صورت شما تاثیر بسیار زیادی دارد. به طور کلی، عواملی مانند نور خورشید، عدم مراقبت صحیح از پوست، آب و هوای سرد و خشک و بسیاری موارد دیگر، می‌تواند طراوت را از پوست شما بگیرد و باعث به وجود آمدن چین و چروک‌هایی شود که نشانه‌های آغازین پیری است.این چین و چروک‌ها می‌توانند بسیار آزار دهنده باشند و اعتماد به نفس افراد را بگیرند. یکی از بهترین روش‌ها برای درمان این مشکلات پوستی، استفاده از فیلر رپلنژن 40 پلاس است. این محصول با استفاده از ترکیبات بینظیری که دارد، می‌تواند پوست شما را به سرعت به دوران جوانی بازگرداند و تمامی اثرات چین و چروک‌های ایجاد شده بر روی آن را از بین ببرد.    

ویژگی‌های فیلر رپلنژن 40 پلاس

در حال حاضر، تزریق ژل رپلنژن یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌های درمانی برای داشتن پوستی زیبا و شاداب است. با استفاده از این ژل، می‌توانید تغییرات چشمگیری را بر روی صورت بیماران خود ایجاد کنید. این ژل تولید شده در کشور کره جنوبی است و دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می‌باشد. به همین دلیل، توانسته طرفداران بسیار زیادی را در ایران به دست بیاورد. این نوع فیلرها تشکیل شده از پرکننده‌های پوستی مبتنی بر هیالورونیک اسید هستند و می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در روند جوانسازی پوست شما داشته باشند. هیالورونیک اسید موجود در این فیلر با بالاترین کیفیت و تولید شده توسط شرکت Shiseido ژاپن می باشد. برای تولید رپلنژن، از فناوری خاص و فوق العاده‌ای به نام HAMC و Genzen’s GL استفاده شده است که نتیجه این فناوری‌ها، تولید ژل ریز شده است که می‌تواند به سرعت پایین تجزیه هیالورونیک اسید در بدن کمک کند. به همین دلیل، تزریق  ژل رپلنژن مدل 40 پلاس، با کمترین درد ممکن انجام می‎ شود اما در مقابل تاثیرات آن تا دراز مدت بر روی صورت شما باقی می‌ماند.    

آشنایی با کاربردهای فیلر رپلنژن 40 پلاس

بیشترین کاربرد این ژل‌ها، برای قسمت‌هایی مانند فک، گونه، زاویه سازی صورت و … می‌باشد. برای قسمت‌های عمیق صورت نیز می‌توان از این محصول استفاده کرد. ژل 40 پلاس ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد و در صورتی که با برنامه مناسبی برای بیمار ارائه شود، ماندگاری آن بین 12 تا 18 ماه خواهد بود. البته دقت داشته باشید که کاربردهای این محصول تنها محدود به صورت نمی‎ شود. به عنوان مثال، با استفاده از فیلر رپلنژن 40 پلاس، می‌توانید اقدام به جوانسازی ناحیه گردن نیز کنید.  

نکات مهم برای استفاده از فیلر رپلنژن 40 پلاس

برای این که بتوانید با تزریق رپلنژن 40 پلاس بهترین نتایج را به دست بیاورید، باید نکاتی را قبل و یا بعد از تزریق رعایت کنید. در ادامه برخی از این نکات را بررسی می‌کنیم.
  • مصرف هرگونه نوشیدنی الکل‌دار به مدت 72 ساعت قبل از تزریق به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‎ شود.
  • حداقل تا دو هفته قبل از تزریق، نباید از داروهایی که خون را رقیق می‌کنند استفاده کنید.
  • پس از تزریق، تا مدت 24 ساعت نباید ورزش و یا فعالیت‌های سنگین انجام دهید.
  • پس از تزریق، به مدت دو هفته نباید در محیط‌هایی که حرارت بالا در آنجا وجود دارد حضور داشته باشید.

عوارض احتمالی

ژل رپلنژن با استفاده از بهترین مواد اولیه مورد نیاز و تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده است و به همین دلیل عوارض آن در حد صفر می‌باشد. البته باید در نظر داشته باشید که در برخی مواقع، ممکن است مشکلاتی مانند قرمزی، درد، تورم، خارش و … در محل تزریق ایجاد شود که کاملا طبیعی است و معمولا این عوارض پس از دو الی سه روز از بین می‌رود. البته برای این که بتوانید همین مورد را نیز از بین ببرید، می‌توانید از کمپرس سرد برای قبل و بعد از تزریق استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که استفاده از فیلر رپلنژن 40 پلاس، برای بانوان باردار و یا شیرده به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‎ شود.   خرید فیلر (ژل) 10 سی سی کره ای رپلنژن مدل 40 پلاس Filler Replengen 40 Plus 10CC از فروشگاه محصولات زیبایی و مراقبتی پوست و مو دِرمال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.