فیلر (ژل) 10 سی سی کره ای رپلنژن مدل 20 پلاس Filler Replengen 20 Plus 10CC

برای استعلام قیمت تماس بگیریدتماس با ما

در ترکیب پایه این ژل ها از اسید هیالورونیک استفاده شده است. این ماده که به طور طبیعی در پوست انسان وجود دارد، جذب کننده آب است و پس از تزریق به هیدارته شدن پوست کمک می کند. هیالورونیک اسید قادر است که بیش از ۱۰۰۰ برابر وزن خود، آب را حفظ نماید. با افزایش سن میزان تولید این ماده در بدن افراد به شدت کم می شود، پوست حالت چروکیده پیدا می کند، در نتیجه خطوط و چین و چروک ها بر روی آن نمایان می شود که فیلر رپلنژن 20 پلاس این مشکل را بر طرف می کند.

توضیحات

فیلر (ژل) 10 سی سی کره ای رپلنژن مدل 20 پلاس Filler Replengen 20 Plus 10CCReviewed by Aghilsari on Oct 25Rating:

توضیحات فیلر رپلنژن 20 پلاس

فیلر رپلنژن 20 پلاس، یک محصول کره‌ای است و به عنوان یکی از مرغوب‌ترین محصولات موجود در ایران شناخته می ‏شود. این ژل با استفاده از استانداردهای روز دنیا تولید شده و به همین دلیل می‌تواند بدون عوارض جانبی اقدام به رفع مشکلات پوستی صورت کند. با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های این محصول آشنا شوید.  

آشنایی با ویژگی‌های فیلر رپلنژن 20 پلاس

فیلر رپلنژن 20 پلاس، حاوی هیالورونیک اسید هستند. این ماده به صورت طبیعی بر روی صورت تمامی افراد وجود دارد و می تواند به حفظ رطوبت و لطافت پوست کمک کند. البته پس از گذشت مدتی، ممکن است به دلیل افزایش سن، سبک زندگی ( میزان استرس روزانه ) و ….، سطح این ماده در بدن کاهش یابد و پوست لطافت و زیبایی خود را از دست بدهد. کاهش اسید هیالورونیک می‌تواند باعث به وجود آمدن چین و چروک نیز شود تا سن افراد بالاتر به نظر برسد. اما ژل رپلنژن 20 پلاس، در این زمان می‌‌تواند به افزایش این ماده در بدن کمک کند و با ترکیباتی که دارد، جلوی کم شدن آن را بگیرد. ژل 20 پلاس حاوی لیدوکایین به میزان 3 میلی گرم در میلی لیتر نیز می‌باشد و می‌تواند درد تزریق را به شکل چشمگیری کاهش دهد. ژل 20 پلاس دارای ساختار بسیار نرمی است به همین دلیل تزریق آن به راحتی انجام می‎ شود. مجموعه رپلنژن، برای تولید این محصول از فرایندهای منحصر به فردی استفاده کرده است که باعث می‎ شود تجزیه اسید هیالورونیک طولانی شود. به همین دلیل، ماندگاری آن نیز افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. همچنین در موارد خاص، باید در نظر داشته باشید که این فیلر دارای قابلیت حل شدن است. بنابراین در صورت بروز موارد جدی و یا شدید، به راحتی قابل رفع می‌باشد.  

بررسی کاربردهای فیلر رپلنژن 20 پلاس

برای تولید فیلرهای 20 پلاس از فناوری HAMC و Glenzen’s استفاده شده است که نتیجه آن تولید محصولی با ماندگاری در حدود 12 الی 18 ماه شده است. البته این فناوری‌ها باعث می ‎شوند تا تزریق این محصول نیز با درد بسیار کمی انجام شود. اصلی‌ترین هدف استفاده از این محصول، بازگشت دادن حجم چربی از بین رفته، صاف کردن خطوط صورت، حجم دهی لب و … است.  

نکات مهم برای استفاده از فیلر رپلنژن 20 پلاس

برای این که بتوانید اثرات تزریق ژل را بهتر از قبل کنید، باید نکاتی را در نظر داشته باشید و قبل و بعد از تزریق، آن‌ها را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید. در ادامه مهم‌ترین این نکات را بررسی می‌کنیم.
  • تا 72 ساعت قبل از تزریق، نباید نوشیدنی‌های الکل دار مصرف کنید.
  • بهتر است حداقل تا 2 هفته قبل از تزریق، از مصرف داروهایی که خون را رقیق می‌کنند، اجتناب کنید.
  • قبل و بعد از تزریق ژل، می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید تا میزان کبودی و یا تورم آن را کاهش دهید.
  • دقت داشته باشید که ژل رپلنژن 20 پلاس، دارای مقداری لیدوکایین است که می‌تواند اثر بی حسی را برای بیمار به وجود بیاورد. به همین دلیل، در صورتی که تزریق برای لب‌ها انجام می‎‌شود، تا بازگشت طبیعی عملکرد لب‌ها، بهتر است از خوردن و آشامیدن بپرهیزید.

عوارض احتمالی

مجموعه رپلنژن، برای تولید محصولات خود از مواد اولیه و فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند، به همین دلیل، میزان عوارض احتمالی تزریق این ژل، در حد صفر است. البته در برخی مواقع ممکن است قرمزی، تورم، کبودی و یا موارد این چنینی رخ دهد که کاملا طبیعی است و به سرعت نیز برطرف می‎ شود.   خرید فیلر (ژل) 10 سی سی کره ای رپلنژن مدل 20 پلاس Filler Replengen 20 Plus 10CC از فروشگاه محصولات زیبایی و مراقبتی پوست و مو دِرمال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.