فیلر (ژل) 10 سی سی چینی (تحت لیسانس فرانسه) درموفیل Filler Dermofill 10CC

برای استعلام قیمت تماس بگیریدتماس با ما

مناسب برای:

زاویه سازی صورت

حجم دهی لب

پر کردن چین و چروک صورت

توضیحات

فیلر (ژل) 10 سی سی چینی (تحت لیسانس فرانسه) درموفیل Filler Dermofill 10CCReviewed by Aghilsari on Oct 25Rating:

مشخصات فیلر درموفیل 10 سی سی

داشتن چهره‌ای زیبا، یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های اکثر افراد است. شاید در گذشته تنها انتخاب برای داشتن چنین صورتی، استفاده از عمل‌های جراحی بود اما امروزه برای از بین بردن نواقص ظاهری، تزریق ژل‌های درمانی است. البته استفاده از یک ژل مناسب و با کیفیت، در این زمینه نیز می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشتن باشد و در نتایج به دست آمده نیز تاثیرگذار باشد. یکی از بهترین محصولات برای این امر، فیلر درموفیل 10 سی سی است. این ژل با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طبق آخرین متدهای روز دنیا تولید شده و نتایج به دست آمده از آن، خارق العاده خواهد بود.    

ویژگی‌ها

فیلر درموفیل 10 سی سی، اولین نسل از پرکننده‎‌های پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک است و با تزریق ایمن‌تر و موثرتر می‌‎تواند نتایج چشمگیری را ایجاد کند. این محصول طبق استانداردهای سختگیرانه‌ای تولید شده است و توانسته تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا، FDA را به دست بیاورد. در ترکیبات پایه درموفیل، از هیالورونیک اسید استفاده شده که می‌تواند نتایج نهایی را کاملا طبیعی نشان دهد. این محصول یک فیلر خالص سه بعدی است که از زنجیره‌های بسیار قوی مولکول HA ساخته شده است. استفاده از تکنولوژی‌های نوآورانه، باعث شده است تا ژل درموفیل به سرعت در پوست جذب شود و نتایج آن بلافاصله نمایان شود. این مجموعه ادعا کرده که با استفاده از این فناوری، ژل پس از تزریق یکپارچگی و شکل گیری خود را حفظ می‌کند و مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهد.  

آشنایی با کاربردهای فیلر درموفیل 10 سی سی

از فیلر درموفیل می‌توان برای افزایش حجم صورت در قسمت‌های مختلف آن مانند گونه، لب و همچنین زاویه سازی چهره استفاده کرد. استفاده از هیالورونیک اسید غیر حیوانی در ساختار ژل، به عنوان یک آنزیم پرکننده، تاثیرات این ژل در جوانسازی چهره را دو چندان کرده و باعث شده تا سازگاری بالایی با سیستم بدنی تمامی افراد داشته باشد. البته از این ژل می‌توان برای از بین بردن خطوط ایجاد شده در نواحی مختلف صورت مانند پیشانی، خط لبخند و … نیز استفاده کرد. علاوه بر این موارد، این ژل خاصیت آبرسانی بسیار قوی دارد و به طراوت و جوانسازی پوست افراد کمک می‌کند.  

نکات مهم برای استفاده از فیلر درموفیل 10 سی سی

ژل‌های درموفیل، با بالاترین کیفیت ممکن تولید می‏ شوند و می‌توانند در زمینه جوانسازی پوست تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. البته برای تزریق این محصولات نیز موارد استثنایی وجود دارد که باید با آن‌ها آشنایی داشته باشید. این نوع از ژل‌ها را به هیچ عنوان نباید در رگ‌های خونی تزریق کنید. از تزریق ژل 10 سی سی درموفیل در ناحیه چشم به شدت خودداری کنید. افرادی که زیر 18 سال هستند و یا بانوانی که در دوران بارداری و یا شیردهی هستند، نباید از این محصول استفاده کنند.  

عوارض احتمالی

خوشبختانه تا به حال عوارض خاص و عجیبی از تزریق ژل درموفیل گزارش نشده است. در واقع این محصول زیر نظر استانداردهای سخت گیرانه سازمان FDA تولید شده است و به همین دلیل نیز با بالاترین کیفیت ممکن در بازار عرضه می‎ شود. البته دقت داشته باشید که عوارضی مانند سوزش، کبودی، ورم، قرمزی و … به صورت خفیف، کاملا عادی بوده و با تزریق هر نوع ژلی ممکن است با چنین مشکلاتی مواجه شوید. همچنین لازم به ذکر است که این موارد به صورت موقت هستند و پس از چند دقیقه برطرف خواهند شد. خرید فیلر (ژل) 10 سی سی چینی (تحت لیسانس فرانسه) درموفیل Filler Dermofill 10CC از فروشگاه آنلاین درمال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.