فیلر (ژل) 1 سی سی کره ای رووفیل مدل پلاس Filler Revofil Plus 1CC

برای استعلام قیمت تماس بگیریدتماس با ما

موارد استفاده:

لیفت لب

حجم دهی

خط خنده

از بین بردن چین و چروک

توضیحات

فیلر (ژل) 1 سی سی کره ای رووفیل مدل پلاس Filler Revofil Plus 1CCReviewed by Aghilsari on Oct 23Rating:

مشخصات فیلر رووفیل پلاس

ژل رووفیل پلاس، یکی از محبوب‌ترین فیلرهای حجم دهنده است که با قیمت مناسب در بازار عرضه می‌‎شود. فیلر رووفیل پلاس دارای تمامی خصوصیات تک فازی و دو فازی، به صورت همزمان بوده و بر پایه هیالورونیک اسید تولید شده است. مجموعه CAREGEN برای تولید این محصول، از مواد اولیه با کیفیت و استانداردهای سطح اروپا استفاده کرده و به همین دلیل نیز توانسته تمامی تاییدیه‌های لازم را به دست بیاورد. این محصول دارای لیبل وزارت بهداشت نیز می‌باشد که می‌تواند نشان دهنده بی خطر بودن تزریق آن باشد.  

ویژگی‌ها

ژل مدل پلاس رووفیل، تولید شده در کشور کره جنوبی است و می‌توان آن را به عنوان یکی از اولین فیلرهای موجود در بازار دانست که با استفاده از پپتید‌های بیومیمتیک تولید شده است. در این ژل با ترکیب هیالورونیک اسید و با بهره‌گیری از هر دو خاصیت تک فازی و دو فازی، کیفیت ویسکوزیته‌ ژل افزایش پیدا کرده است. فیلر رووفیل پلاس با داشتن تکنولوژی منحصر به فرد خود، کلاژن و هیالورونیک اسید موجود در پوست را افزایش داده و در نتیجه باعث می‎ شود پوست بافتی سفت داشته باشد. به علاوه، استفاده از فناوری پپتید بیومیمتیک باعث شده تا درصد ویسکوزیته و کشسانی بالا رفته و فرم دهی چهره با دوام طولانی‌تر و اثر بخشی بهتری حاصل شود. علاوه بر تمامی این موارد، یکی دیگر از ویژگی‌های حائز اهمیت رووفیل، قیمت مناسب آن است که باعث می‎ شود هواداران بسیار بیشتری در این زمینه داشته باشد.  

اصلی‌‌ترین کاربردهای فیلر رووفیل پلاس

این نوع از رووفیل‌ها، با استفاده از ساختاری خاص، می‌‌توانند حجم دهی ملایمی را برای بیماران به همراه داشته باشند. این محصول برای نواحی پیشانی، پل بینی، لیفت لب، خط خنده، گردن، مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی فیلر رووفیل پلاس را باید در ناحیه میانی بافت پوست تزریق کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب رووفیل پلاس، داشتن ماندگاری بلند مدت است. البته مدت زمان این امر می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد و برای هر بیمار متفاوت باشد.    

نکات مهم برای استفاده از فیلر رووفیل پلاس

ژل رووفیل، بر پایه اسید هیالورونیک تولید شده است که یکی از ماده‌های اصلی موجود در بدن تمامی انسان‌ها است و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی آن داشته باشد. با افزایش سن، میزان این ماده در بدن کاهش پیدا می‌کند و به همین دلیل خطوط و چین و چروک‌هایی بر روی صورت ایجاد شود. ژل رووفیل، در مرحله اول به ناحیه تحت درمان حجم می‌دهد و منجر به لیفت و اصلاح افتادگی پوست می‎ شود. این عمل باعث افزایش صاف شدن چین و چروک‌‎ها و خطوط موجود بر روی پوست می‌شود. ژل رووفیل، می‌تواند گزینه بسیار عالی برای تمامی بیمارانی باشد که در این نواحی مشکلاتی دارند. البته باید دقت داشته باشید که برای استفاده از این نوع ژل‌ها، نکاتی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بیان می‌‌کنیم.
  • حداقل تا 24 ساعت قبل از تزریق، از مصرف نوشیدنی‌های الکل دار خودداری کنید.
  • تا دو هفته قبل از تزریق، از مصرف هر گونه دارو که خون را رقیق می‌کند خودداری کنید. رقیق کردن شدن خون باعث افزایش احتمال خون ریزی و کبودی در زمان تزریق می‎ شود.
  • بهتر است قبل و بعد از تزریق، از کمپرس سرد استفاده کنید تا بتوانید احتمال کبودی ناحیه تزریق شده را کاهش دهید.
  • پس از تزریق، تا 24 ساعت نباید اقدام به ورزش کردن و یا انجام هرگونه فعالیت سنگین کنید.
دقت داشته باشید که روش تزریق نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند تاثیر زیادی بر روی نتایج و ماندگاری ژل داشته باشد. به همین دلیل، در زمان تزریق فیلر رووفیل پلاس باید دقت بسیار زیادی داشته باشید و تمامی استانداردهای تعیین شده را رعایت کنید. عوارض احتمالی ژل‌های رووفیل، معمولا با استفاده از تکنولوژی‌های خاص و با استفاده از مواد اولیه با کیفیتی تولید می ‎‏شود، به همین دلیل دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و در زمان تزریق، هیچگونه عوارضی را به همراه نخواهند داشت. این محصول به گونه‌ای طراحی شده تا احتمال کبودی و یا قرمز شدن پس از تزریق را نیز از بین ببرد.

توضیحات تکمیلی

وزن 50 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.